NewBrands Euro07

Бюлетини Оферти Сервизни бюлетини AMC - Разпределителни валове за Audi/VW 2.5 TDI V6 24V
Оферти
Начало Търсене в файловете
Детайли за файл

AMC - Разпределителни валове за Audi/VW 2.5 TDI V6 24V

Свали от тук Изтегляне

Комплектите за  2.5 TDI V6 24V, които AMC предлага, решават  проблемите възникнали в следствие на износване, които между другото се срещат и при частите за първоначалоно вграждане на тези същите двигатели. Те също конструктивно не издържат и дават дефект след пробег от 150 000 км. VW/Audi съветват, че не само разпределителните валове е необходимо да бъдат заменени, но също и всички свързани компоненти като хидравлични повдигачи, кобилици и подложки. Това е задължително, за да се подсигури безпроблемната работа на подменените нови валове.

Когато е необходимо извършването на основен ремонт на двигателя е наложително да се подменят всичките четири разпределителни вала и окомплектовката от кобилици и повдигачи за тях. Единствено когато са дефектирали два вала от една страна на двигателя (на една от главите), а другите валове върху другата глава са здрави, само тогава се допуска частична замяна. Поради това на пазара се предлагат 4 отделно комплектовани валове.

Всъщност съществуват 2 серии двигатели VW/Audi 2.5 TDI V6 24V и това е така, защото първата серия дефектираше, заради някои елементи които предразполагаха към износване и разрушаване на валовете. Газоразпределителната система на втората серия беше модифицирана, в това число и валовете, което означава, че 4-те вала за второ поколение двигатели наподобяват на валовете от 1-ва серия, но не са взаимозаменяеми едни други. Затова горенаписаното е от особена важност в уверение на това, че замяната която възнамерявате да извършите е подходяща за случая.

Първата серия двигатели е позната като серия със сериозни дефекти, които в повечето известни случаи завършват с тежки разрушения на разпределителните валове.Гърбиците на валовете се мажат от масло провеждано през маслените магистрали конструктивно зададени в цилиндровата глава и преминаващо през хидравличните повдигачи, излизащо през горната част на самия повдигач и отвеждащо се през канала на кобилицата до самата гърбица.

В случаите когато хидравличните повдигачи разхлабят леглата си, маслото вместо да преминава през повдигача към кобилицата се стича в леглото на самия повдигач, излива се покрай него, а не през него, което води до намаляване на налягането в
точката на контакта с кобилицата и съответно невъзможност за достатъчно мазане на лоба на гърбицата. Докато този проблем се установи, се мислеше, че разпределителните валове са в основата на бързото износване. Това вероятно е причината поради която има толкова много OE номера за всеки един от валовете.VW осъществяват успешно конструктивно подсилване на разпределителни валове, за да решат проблема. Това помагаше обаче само до момента в който валовете останат пак без мазане.  Затова е от особена важност да се осигури 100% надеждно мазане на гърбиците.

Вземете предвид причината предизвикваща проблема, за да предпазите подменените разпределителни валове от последвало износване в диапазона от0 до 20000 км пробег. След като VW/Audi признаха проблема с леглата за хидравличните повдигачи те модифицираха цялата газоразпределителна система, съответно конструкцията на разпределителните валове и цилиндровите глави, което пък доведе до т.нар. второ поколение двигатели.